Krabi dag 3 & 4

9 oktober 2017 - Krabi, Thailand

Lieve schatten,

Gister hadden we weer een scooterdagje zonder planning. We zijn op de bonnefooi naar Ao Nang Beach gereden. Echt een super mooie tocht met prima wegen.

Daar hebben we een back, neck, shoulder massage van een uur gehad. Helemaal lekker en ontspannend tot vlak voor het einde als dat kleine Thaise vrouwtje met die ontiegelijk krachtige handjes je uit elkaar probeert te trekken. Maar goed dat was dat.

Daarna zijn we even naar monkey trail gelopen, waar zwerfhonden op apen jagen en apen veel te brutaal zijn. Wel leuk om even mee te maken.

Eenmaal onderweg terug naar het hostel kregen we een achterlijke hoosbui op ons kop en liepen en modderstromen van 3m breed langs de weg. Maar we hebben het overleefd.

Vandaag was een beetje een nutteloze dag. We vliegen namelijk om 19.10u naar Chiang Mai (noord Thailand) en zitten nu te wachten op de luchthaven tot we mogen boarden.

Vanavond ontmoeten we Tessa, Anne, Tom en Robbert weer in Chiang Mai en zullen we morgen met z’n allen naar Pai gaan op de scooter.

Einde update, groetjes!