Vang Vieng dag 1, 2 & 3

27 oktober 2017 - Vang Vieng, Laos

Na onze aankomst woensdag zijn we gelijk gaan stappen. En raad eens wat; ik kom een meisje uit Velserbroek tegen van een paar straten verderop en dan hockeyt ze ook nog bij dezelfde club.... Echt ongelooflijk hoe klein deze wereld is!

Gisteren hebben we een band gehuurd en zijn we van de Mekong rivier af gaan tuben. Dat is dus in een band zitten en je de rivier af laten dobberen, maar dat is niet alles. Er waren namelijk verschillende barretjes langs de rivier waar je wat kon drinken en kon feesten. Je werd dan binnen gehengeld door een touw met een frisdrankfles eraan. Een geweldige ervaring met geweldige uitzichten!

Gisteravond vroeg gaan slapen, omdat ik mij voor het eerst deze reis niet echt goed voelde. En helaas werd dit, ondanks de goede nacht, vanochtend bevestigd. Ik gooi namelijk al de hele dag alles van zowel onder als boven eruit en dan heb ik koorts er ook nog bij cadeau gekregen. Dit was een dagje bed voor mij, maar goed het leven gaat niet altijd over roosjes. Vannacht hopen op een goede nachtrust, zodat ik misschien morgen weer iets kan doen!

Liefs!

1. Jan en Marianne:
    27 oktober 2017
    Knap maar snel weer op zodat je weer van je reis kan genieten.👍😎