Luang Prabang dag 3, 4 & 5

25 oktober 2017 - Luang Prabang, Laos

Eergisteren echt een geweldige dag gehad bij de Kuang Si waterval! Super mooie foto’s gemaakt en echt genoten van het zwemmen, want het was echt heet die dag. ‘s Avonds hebben we langs de Mekong rivier gegeten en daarna nog wat gedronken in een schattig hippiebarretje.

Gisterochtend zijn we na het ontbijt gelijk naar de sportschool gegaan, want ja mensen je moet jezelf toch een beetje onderhouden.

Na het sporten hebben we fietsen gehuurd en zijn we door Luang Prabang gaan fietsen. Echt super leuk en fijn ook, omdat je al dat lopen op een gegeven moment ook wel zat bent.

We hebben na de lunch een bootje genomen naar de overkant van de rivier. Een wereld van verschil met de andere kant van de rivier. Er waren geen toeristen en er was ook niet heel erg veel te beleven op wat schooltjes en tempels na. Wel leuk dat er alleen maar locals zijn. We zijn daar even langs geweest bij een schooltje, super schattig! Voor die kinderen was het helemaal bijzonder om westerlingen te zien en ze wilden graag op de foto, heel lief!

Vanochtend zijn we half 6 opgestaan om de monniken te zien die een ronde lopen langs locals die aan de straat zitten met eten (offers). Alle monniken hier leven namelijk alleen maar van donaties. Best bijzonder!

Nadat we even een koffietje hadden gedronken, zijn we nog even terug ons bedje in gekropen. Na nog even gelegen te hebben, zijn we na het ontbijt nog even wezen chillen aan het zwembad. Inmiddels zitten we in een busje op weg naar Vang Vieng.

Dit was de update, groetjes!

Ps. de nieuwe foto’s staan online!